POSTUP PŘI ŘEŠENÍ REKLAMACÍ


Vážení klienti,
společnost ERKADO vždy dělá maximum pro poskytnutí těch nejlepších služeb vám, našim zákazníkům. Někdy ovšem zafunguje lidský nebo jiný faktor a v zakázce popř. při jejím doručení nastane komplikace nebo poškození. V tomto článku si můžete přečíst, jak tyto situace řešit.

1. ZAKÁZKA MI BYLA DORUČENA PŘEPRAVCEM, OBAL ZBOŽÍ BYL POŠKOZEN

Pokud jste při objednávce od ERKADO zvolili doručení zakázky naším přepravcem, doporučujeme následující:

✔ při přebírání zakázky od přepravce buďte přítomni osobně, nebo zadejte instrukce kompetentní osobě, aby tato provedla převzetí zakázky bezchybně. Při přijetí zboží je NUTNÁ okamžitá kontrola obalu přijímaného zboží v přítomnosti řidiče přepravní společnosti;

✔ objevíte-li při této kontrole jakékoliv poškození obalu (je zmačkaný / promáčklý / roztržený), ihned tuto skutečnost zaznamenejte do přepravního protokolu, který musí být vyplněný s aktuálním datem a ostatními informacemi, včetně stručného popisu problému, a stvrzený podpisem příjemce i řidiče;

✔ máte-li možnost pořízení fotodokumentace, závady též nafoťte. Tímto postupem budete kryti při řešení možné situace číslo dvě.


2. PŘIJAL A ROZBALIL JSEM ZAKÁZKU, ZBOŽÍ BYLO POŠKOZENO

Může nastat situace, že zboží i přes výhradu zaznamenanou v předávacím protokolu od přepravce přijmete. Případně jste zvolili osobní odběr u nás na skladě, zakázku si odvezli, ale při jejím rozbalení jste zjistili poškození zboží (praskliny či škrábance na obložkových zárubních, otlučené rohy dveřních křídel, atd.).

V tomto případě neprodleně zašlete email na adresu reklamace@erkado.cz. Tento email by měl obsahovat číslo Vaší objednávky či faktury, stručný popis závady a její fotodokumentaci. Pro co nejjednodušší, nejrychlejší a hlavně kladné vyřízení reklamace doporučujeme nevyhazovat hned obaly / krabice od zboží a zejména – poškozené zboží NEMONTOVAT.

POZOR: REKLAMACE JIŽ NAMONTOVANÉHO ZBOŽÍ SE NEUZNÁVAJÍ ANI PŘEPRAVCEM, ANI NAŠÍM ZAHRANIČNÍM VÝROBCEM.

Je to z toho důvodu, že poškození zboží dle nich může nastat při montáži, tedy uznávají pouze reklamace zboží, které prokazatelně namontováno nebylo.
Reklamace poškozeného zboží či chybějících komponentů se nahlašují do 7 dnů od doručení či odběru zakázky.

Na vyřízení reklamace má naše reklamační oddělení lhůtu 30 dnů, přepravní společnost Raben také 30 dnů. Jestliže se reklamace vztahuje na neskladové zboží, které dodává náš zahraniční výrobce Erkado Zbigniew Kozlowski, pak vyřízení závisí na jeho dodacích lhůtách, které jsou v případě reklamací obvykle 2-4 týdny.

Pokud bylo poškození zboží zaviněno přepravcem, pak se reklamace řeší ve spolupráci s jejich reklamačním oddělením. To po klientovi / našem reklamačním oddělení vyžaduje předávací protokol se zapsanou výhradou / informací o poškození při převzetí, proto prosím opravdu dbejte správného vyplnění protokolu a kontroly obalu zboží, když jej od řidiče přebíráte.


3. PŘIJAL A ROZBALIL JSEM ZÁSILKU, JSOU TAM CHYBĚJÍCÍ KOMPONENTY

I v případě této situace neprodleně kontaktujte email reklamace@erkado.cz. Do emailu uveďte číslo objednávky nebo faktury, popis situace a chybějící položky.

Pokud se jedná o položku, kterou máme skladem (těsnění, krycí vosk, kování, atd.), vyřízení reklamace zpravidla netrvá dlouho a chybějící komponent obratem a zdarma posíláme klientovi.

Pokud se jedná o položku, kterou nám nedodal výrobce (př. chybějící elementy u posuvných dveří), anebo dodal v krabici se správným štítkem zboží v jiných rozměrech či odstínu nebo orientaci, je opět nutno toto nafotit, zejména je důležité foto štítku a fakticky dodané položky.

V případě přijetí reklamace výrobce chybějící položky dodává opět v termínu 2-4 týdnů.

Naše reference

Naše reference - ERKADO CZ s.r.o.

Kontakt

244 460 824

Po-Pá 8:00 - 18:00
So 10:00 - 15:00
naše prodejny →